cisty woody&kde z kde.org segfne a KUniqueApplication neregistruje

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Srpen 21 09:29:21 CEST 2003

On Wed, Aug 20, 2003 at 09:30:10PM +0200, Dave Lister wrote:
>   mam problem s KDE na jednom pocitaci. Znamemu jsem nainstaloval stable
> Debiana, updatoval security a proposed, pak pridal sources na KDE 3.1.3
> primo z kde.org a kompletne nainstaloval.

ja mam velmi dobre skusenostis tymto zdrojom:

http://debian.malyjarda.cz/

KDE 3.1.2 pro Debian 3.0 (Woody)

Tyto balíčky mají 3 rozdíly oproti oficiálním ze serveru kde.org:

   1. Optimalizace pro platformu i686 (od verze 3.1 optimalizace i
      knihoven Qt) - pozor na nižších procesorech nejedou!!!
   2. Jsou k dispozici balíčky, zajišťující zpětnou kompatibilitu kvůli
      balíčkům, které způsobují konflikty díky potřebě knihoven z KDE 2
      (viz.  níže)
   3. Rozšířeno o balíčky arts s podporou NAS (Network Audio System) od
      verze 3.1.2

Poznámka: Balíčky jsou závislé na níže uvedeném zdroji Adriana Bunka

atd.

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE