Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Srpen 22 03:58:59 CEST 2003

> Jasne. Takovyma vtipkama ziskame spoustu uzivatelu linuxu. :-(
Mate pravdu. Zkuseni uzivatele linuxu trpi "profesni slepotou" a neuvedomuji
si, ze zacatecnik samozrejme nevi, co je "ls".
Mozna by nebylo tak od veci do distribuci pridat par jednoduchych skriptiku,
kdy treba po napsani "dir" by se proste jen vypsalo hlaseni:
DIR je prikaz DOSu, ktery v Linuxu neexistuje. Chcete-li zjistit obsah
adresare, pouzijte prikaz 'ls'.
Chcete-li se dozvedet vice o prikazu 'ls', napiste 'man ls'.

Ja to fakt nejak tezko chapu. Mnozi se rozciluji, jak se ten Linux malo
rozsiruje mezi lidmi, jak ho nechteji na uradech a ve firmach, ale na druhou
stranu ti sami tvrdi, ze kdyz chci pouzivat Linux, tak ze si musim napred
precist tuny dokumentace (byt treba elektronicke). To samozrejme kazdeho
odradi a radeji si koupi ty Windows, kde je napoveda ke kazdemu uprdnuti
(ted nemluvim o jeji kvalite).

--
Petr