BFU - problemy s SCSI radicem v Debianu

Martin Tkadlcik tkadlcik na seznam.cz
Pátek Srpen 22 09:32:13 CEST 2003

Dobry den,

muzete mi prosim pomoci s rozchozenim SCSI integrovaneho radice AIC7880
na kterem je pripojen jeden disk. S Debianem zacinam, takze nevim jak to
udelat k me spokojenosti.

Instaloval jsem Debian Woody 3.0 r1, MB je DTK PRL077 (dual PII s
integrovanym SCSI radicem AIC 7880). System je instalovan na IDE disk a
datovy disk je SCSI.

Kdyz jsem instaloval woodyho z prvniho CD, tak mi SCSI disk nenajde
(rozdelovani disku,...). Pri Instalaci z druheho CD tento disk najde.
Zkompiloval jsem si jadro s podporou AIC7880 (aic7xxx) jako modulu.
Modul se mi zavede ale strasne dlouho prohledava radic se samymi errory
a resety. Na zacatku mi to pise neco ve smyslu ze jsou spatne napojene
kabely.

Nevim kde hledat chybu. Na stejnem stroji byl drive RH 7.2, ktery jel v
poradku.

Jsem v Debianu uplny zacatecnik.

Diky za pomoc

Martin