Postfix - Odstraneni priloh z e-mailu

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pátek Srpen 22 19:43:57 CEST 2003

Zkoumalek napsal(a):

> Dobry den,
>
> pred nedavnem nam do firmy zacaly chodit e-maily obsahujici jako prilohu viry (.pif soubory, ...). Premyslel jsem o antivirovem programu napr. Amavis, ale pripada mi zbytecne rozbalovat .zip prilohu a hledat viry. Me by stacilo nadefinovat pripony potencialne nebezpecnych souboru, ktere by byly z e-mailu odstraneny a do tela mailu by se pridala hlaska o odstraneni tohoto souboru z prilohy...
> Existuje nejake jednoduche reseni?

jasne, zmminene reseni z Postfixu (mime_header_check) neznam, nicmene
muzete zkusit:

- procmail sanitizer (Enhancing E-Mail Security With Procmail the E-mail
Sanitizer). Zkousel jsem, funguje dobre. url:
http://www.impsec.org/email-tools/procmail-security.html

- Anomy: je neco podobneho jako predchozi polozka. url:
http://mailtools.anomy.net/sanitizer.html

Dan

P.S. Urcitou nevyhodou oproti Postfix based resenim je, ze pro noveho
uzivatele je treba mit existujici mailbox soubor (uzivate-li klasicke
unix mboxy). Ale urcite by to slo nejak rozumne vyresit.