antispam - rozhranni amavis

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Srpen 22 14:46:21 CEST 2003

David Janko wrote/napsal:
: Zdravim,
: rad bych si napsal program ktery by rozhodoval o tom, zda qmail mail doruci
: nebo doruci do spamkose. Nasel sem amavis ktery by mel delat rozhranni mezi
: qmail a prave takovym programem, nicmene sem nikde nenasel popis toho
: rozhranni (jak ziskam od amavisu rozparsovany mail a jak mu mam odpoveded,
: zda se ma normalne dorucit nebo dorucit do kose). Tusim ze to obstaravaji
: skripty v adresari av, ale v perlu nejsem zrovna doma :(.
: Netusi nekdo jak na to, nebo kde je nejaky popis toho rozhranni mezi
: amavis - antispam programem ?

    SpamAssassin mi přijde dost kvalitní. Nasadil jsem ho na místo
qmail-local a chodí to obstojně. Nevýhodou je, že se maily zahazují až
při lokálním doručení, ale jistě by nebyl problém narvat SpamAssassin do
qmail-queue.  Při dostatečném zdokumentování mi to přijde jako
ne-až-tak-velká-magie.

: P.S. psat vlastni programek sem se rozhodl proto, ze tak nejak z obecne
: diskuze sem pochopil, ze tyto programy jsou budto komercni nebo nicmoc -
: pokud ma nekdo jine zkusenosti, uvitam rady i ohledne tohoto.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Přítele poznáte až v nouzi, která vás potkala jeho přičiněním."