antispam - rozhranni amavis

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Srpen 22 15:30:18 CEST 2003

Diky za odpoved nemusim kvuli tomu nutne psat vlastni program - i kdyz ted
premyslim, zda napsat jednoduchy vlastni nebude jednodussi nez se naucit
SpamAssassin ;-).
Jen bych se pozeptal - nez se proukousu tou dokumentaci - zda v nem lze
aplikovat ruzne ruly dle domeny na kterou mail prisel ?

---
Best Regards,
                        David Janko
                        programmer & Linux system administrator
                        djanko na infoware.cz
                        http://www.wizards.cz
                        +420 777 233 530

    SpamAssassin mi přijde dost kvalitní. Nasadil jsem ho na místo
qmail-local a chodí to obstojně. Nevýhodou je, že se maily zahazují až
při lokálním doručení, ale jistě by nebyl problém narvat SpamAssassin do
qmail-queue.  Při dostatečném zdokumentování mi to přijde jako
ne-až-tak-velká-magie.

: P.S. psat vlastni programek sem se rozhodl proto, ze tak nejak z obecne
: diskuze sem pochopil, ze tyto programy jsou budto komercni nebo nicmoc -
: pokud ma nekdo jine zkusenosti, uvitam rady i ohledne tohoto.

Věroš Kaplan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.