antispam - rozhranni amavis

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Srpen 22 15:46:06 CEST 2003

> Diky za odpoved nemusim kvuli tomu nutne psat vlastni program
> - i kdyz ted
> premyslim, zda napsat jednoduchy vlastni nebude jednodussi
> nez se naucit
> SpamAssassin ;-).
> Jen bych se pozeptal - nez se proukousu tou dokumentaci - zda
> v nem lze
> aplikovat ruzne ruly dle domeny na kterou mail prisel ?

ked mate elan do vyvoja a podobne, ja osobne by som velmi privital slusnu
dokumentaciu ku ktoremukolvek softu. nech je to amavis, spamassassin,
mailscanner, ci iny zazrak, dokumentacia spravidla neexistuje, je bordel
vo verziach (amavis ma tusim 4 rozne vyvojove vetvy), a vobec, vsetko su
to nechutne nedorobky.