i865G :(

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pátek Srpen 22 22:10:03 CEST 2003

On Fri, 22 Aug 2003, Dan Ohnesorg wrote:

> Ovladace jsou primo na tom CD k motherboardu. Video teda nevim presne, ale

Ja mam P4P800 bez toho VM, nevim co se lisi jeste, ale nemam integrovanou
grafiku.

> zvukovka a sitova karta s tim bezi. I kdyz koala rika, ze se mu na sitovce
> ztraceji pakety, coz by mohlo ukazovat na to, ze ten ovladac neni buh vi jak
> dobry.

Tak tak, ovladac je 3c200 a zatim nepouzivam, prokazatelne nektere pakety
nedoputovaly kam mely.

Zvuk jede na modul snd-intel8x0, alsu se mi take nepodarilo dokompilovat
celou, ale staci kdyz se podari cast s timto modulem - a to se mi
podarilo.

--
Ondrej Koala Vacha