Fwd: Re: Minidistra s min. GUI

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Pátek Srpen 22 20:32:09 CEST 2003

Tiny Linux -- http://tiny.seul.org, založeno na Slackware 4.0

> nějaký _velmi_ minimální (ale!) GUI (asi s WindowMakerem, ne?).Z "velkých"

Je tam tuším twm. Vypadá to solidně, ale především všechno funguje.
Mám ji momentálně na P200 (nejprve 32MB, dnes 128MB), ale jede i na
486 8MB (s problémy, je třeba swap).

> distribucí mi to nejde udělat, protože se nespustí plně ani instalátor (PC
> má pouhých 16 MB RAM). Nechce to upgradovat, má to být jen něco jako "MP3
> stanice".

Tady se instalátor určitě spustí -- je textový (s problémy dokonce i
na 8MB). Přehrávač mp3 tam ale není, je třeba ho doinstalovat. Distra
je zpětně kompatibilní se Slackware 4.0. (vznikla kolem roku 2000 pro
'recycled computers').

Na disku zabírá instalace setu A (base, 12 disket) a N (network, cca 3
diskety) řádově 40 MB, plná instalace (nutno dostahovat) má kolem
60--70 MB. Je tam ale spousta věcí, které asi nebudete potřebovat,
dají se v pohodě odinstalovat (normální Slack).

Bohužel se musí začít instalovat *pouze* z disket (oněch 12). Ale
stojí za to.

--vo