Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Jan Houstek houstek na utf.troja.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 22 20:16:04 CEST 2003

On Fri, 22 Aug 2003, Petr Vileta wrote:

> Coz je kontruktivni propominka (bez ironie). Kterou distribuci
> povazujete za nejvhodnejsi pro BFU jako desktop a kterou pro BFU jako
> server? Ano, i BFU by radi meli svuj server :-)))

O tom, ze by BFU radi server rozhodne nepochybuju, ja bych toho taky rad ...

Ta otazka je spatne polozena - zalezi hlavne na tom, co se ocekava od toho
serveru, a taky na tom, v jakem smyslu je ten nastavajici admin BFU.

BFU, ktere touzi nekde "naklikat server" a dal se o to nestarat, bych
poradil tak akorat to, at na to zapomene.

Tem ostatnim doporucuju (alespon vyzkouset) Debian nebo (z trochu jineho
soudku) FreeBSD.

-- Honza Houstek