Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Srpen 22 21:32:56 CEST 2003

V Pá, 22. 08. 2003 v 17:56, Petr Vileta píše:
> Coz je kontruktivni propominka (bez ironie). Kterou distribuci povazujete za
> nejvhodnejsi pro BFU jako desktop a kterou pro BFU jako server?

takove dotazy piste snad radeji privatne - v teto konferenci se to jeste
nikdy uspokojive nevyresilo (:-)

> Ano, i BFU by radi meli svuj server :-)))

Jak jste z mych naznaku musel poznat, ziji s Debianem (mam ho na vsech
serverech a vsech svych desktopech doma i v praci). A kdyz jsem mel
minule problem, jak ho nasadit k BFU _na desktop_, tak jsem vzal Knoppix
CD (coz je ucesany debian s dobrym rozpoznanim HW) a po predvedeni (a
odsouhlaseni) jsem ho jednim prikazem (tusim /usr/local/bin/knx_install)
zkopiroval na disk a bylo to.

Pokud jde o internetove servery, tak ja jsem jednoznacne pro debian
(padny duvod pro vas: funguje tam "dir" :-)). Ale jak rikam, N lidi vam
doporuci N+1 distribuci, takze nezbyde nez si to projit sam.

Petr