Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Srpen 23 03:27:43 CEST 2003

> Pokud jde o internetove servery, tak ja jsem jednoznacne pro debian
> (padny duvod pro vas: funguje tam "dir" :-)). Ale jak rikam, N lidi vam
> doporuci N+1 distribuci, takze nezbyde nez si to projit sam.
Ted vazne a bez ironie. Doposud jsem se domnival, ze pro servery se
jednoznacne doporucuje RedHat. Duvod neznam, ale zatim jsem narazil na malo
serveru, ktere o sobe napisi, ze jedou na necem jinem nez RH nebo
WindowsNT/2000/3000. Mozna ze jenom nepriznaji puvod :-)
Ostatne kdyz jsem spoustel svuj server, nainstaloval jsem si tam Mandrake
8.0 a nejaky hacker mi to sestrelil hned 10. den po uvedeni do provozu. A to
o tom mem serveru nevedel vubec nikdo. Tedy tim myslim, ze jsem nikde
nezverejnoval jeho jmeno ani IP, nebezela a nem zadna posta a byla tam
jedina domena se "strankou v rekonstrukci". Na zaklade teto zkusenosti jsem
naistaloval RH7.3 a pres mnohe pokusy to doposud nikdo nesestrelil.
Tak fakt nevim a docela vazne se ptam, jestli ma RH v oblasti serveru nejake
vyznamne postaveni a cim je pripadne oduvodnene.
--
Petr