Re: Malá a velka písmena v adresářich

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Srpen 23 03:00:56 CEST 2003

> No zapoměl jsem řici některé db mají přes 1GB a celkový kapacity disku se
> pochybu ve stovkách GB takže FAT tu se svou omezenosti je k ničemu :-(
Napadaji me 2 reseni. Bud pouzit skutecne FAT32, kde je limit podstatne
vetsi (vyzkouseno na mych W98SE) a nebo pouzit metodu brute-force na ty
databazove programy. Proste vzit nejaky hexaeditor, otevrit si program v nem
a hledat case-insesitive jmeno one databaze a vsechno to prepsat na mala
pismena. Asi by to slo udlat i nejakym jednoduchym programkem v Perlu nebo
cemkoliv jinem. Kdyzi jsem takhle upravoval cizi program v Foxpro, ktery v
sobe mel natvrdo cestu k databazim na "D:\UCTY\", ale dotycny uzivatel mel
samozrejme jenom C: a NT4, kde jsem nedokazal nijak udelat substituci disku
(jde to vubec v NT4 ?). Takze na radu samotneho autora programu jsem to
hexaeditorem prepsal primo v *.EXE a fungovalo to.
Je to jenom napad ;-)
--
Petr