Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 23 04:16:35 CEST 2003

Dobrý den,

> *** Jestli v neco doufam pak v to, ze se GNU Linux nestane vetsinovy
> systemem. To co pouziva vetsina prumeru je pro mne obvykle nepouzitelne.

No já mám odlišný názor (nebo jste se štatně vyjádřil). Zdaleka ne každej
samozřejmě může administrovat Linux, ale myslím že každej ho je schopnej
_používat_ (za určitých podmínek, třeba KDE apod.), pokud zvládne nebo by
zvládl wokna. Záleží to na schopnosti admina, jak uživateli zatopí nebo
pomůže. Takže je a bude pro _většinu_, ne?

Navíc si myslím, že takový úvahy jsou zcestný i proto, že tu není jedna tvář
Linuxu, ale řada různých distribucí - srovnejte třeba Gentoo a SuSE, každá
z těchto dister je pro někoho jinýho - jedna pro guru, tu druhou zvládne (s
manuály z krabice) i absolutní BFU. Všichni můžou být spokojení. I Vy, ne?

> Kdo potrebuje kalkulacku nech si koupi neco od pana Casio, ale GNU Linux
> necht je narocny (?) na uzivatele.
                                          ^^^^^^^^

Ten kdo dělá Casio (nebo třeba Sharp Zaurus s Linuxem :-) je Pan Odborník,
ale ten co to užívá může být klidně trotl (v dobrým sl.sm.).

Pokud jste se vyjádřil přesně, tak nemohu souhlasit. Člověk může být skvělý
grafik, skvěle může zacházet s DTP, s matematickým sw, s FEM (MKP)
programy, atd. aniž by musel být skvělý a hluboký guru. Dokonce ani nemůže,
protože vyniknout v mnoha oborech najednou jen tak nejde...

Zdraví,

Oak