APC UPS

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Sobota Srpen 23 19:48:43 CEST 2003

Jak někdo už v konferenci napsal APC nabízí několik druhů sériových kabelů, takže není jen jeden!!!

> [...]
> 5.0.2, 5.2.1 bych rekl, ze to bude chodit i s APCUPSD).
> Pokud se Vam nechce cekat na postu (ci nevite SN ;-)
> vypada asi takhle:
>
> RJ45 - 9PIN FEMALE
> 1    -  2
> 2    -  1
> 3    -  nezapojeno
> 4    -  nezapojeno
> 5    -  kostra
> 6    -  5
> 7    -  4
> 8    -  nezapojeno
>
> !! Na seriaku 9PIN-FEMALE je treba jeste proklemovat tyto

Proč je nutné proklemovat výše popsané piny? APC snad posílá kabely, které s jejich UPS-kami nekomunikují?
Je fakt, že se mi po dvou dnech nepodařilo rozběhnout komunikaci s "originál" sériovým kabelem ani na apcupsd na linuxu ani na PowerChute Plus a apcupsd na Win ME.
Zadával jsem vždy Simple Signaling. V log bylo, že komunikace byla zahájena, ale po vypnutí napájení před UPS se nic nestalo ani po delší době.