APC UPS

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Sobota Srpen 23 23:56:43 CEST 2003

> Myslim, ze neni. Je to proste kabel, ktery ma z jedne strany RJ45
> konektor do UPSky a z druhe klasicky 9pinovy seriovy do pocitace. Tam se
> asi neda vymyslet nic noveho :)

To je velky omyl. Kabelu pro APC UPS existuje hrozne mnoho. A protoze jsou
taky pekne drahe, tak si navic lide vyrabeji tzv. custom kabely.

Konkretne u Back-UPS 350 CS a ES, ktera ma na strane UPS neco co vypada
jako RJ-45 (ale se dvema draty navic!) a na strane pocitace bud seriovy
port nebo USB, je to obzvlast zajimave:

- oficialni kabel 0940-127 je do USB a umi smart signaling
- oficialni kabel 0940-128 (zaslany zdarma na pozadani) ma na druhe
  strane 9pinovou samici, ale umi jen simple signaling
- nekdo zrejme stastnou nahodou objevil primitivni zapojeni (jsou potreba
  jen 3 draty mezi UPS a seriovym portem), se kterymi to zvlada smart
  signaling, tomu kabelu se rika custom-RJ45

Vice informaci viz www.apcupsd.org.

-- Honza Houstek