APC UPS

Karel Kral co-as na quick.cz
Neděle Srpen 24 07:54:30 CEST 2003

Dobry den,

?Matela napsal(a):

> Jak někdo už v konferenci napsal APC nabízí několik druhů sériových kabelů, takže není jen jeden!!!

Tohle jsem na APC vzdycky miloval - dobrodruzstvi s kabelama (uz kdyz
jsem to zapojoval do novellu a do win ;-)))

> Proč je nutné proklemovat výše popsané piny? APC snad posílá kabely, které s jejich UPS-kami nekomunikují?

Nee. Jen jsem rozebral ten "originalni" kabel (co posilaj na pozadani -
pocitam, ze z obsahu me zpravy to bylo poznat). Ty piny jsou uz
"proklemovane" od APC.

Jinak - jak jsem cetl jinde - pouzivam to k UPSkam, ktere nemaji smart
signaling = nevim jestli to umi "jen" simple (nemam to jak zkusit).

Jen jsem myslel, ze by se to nekomu mohlo hodit (kdyz bude v sobotu
vecer nekde na RedHatu 6.2 uchozovat USB ;-))

Karel Kral
---