Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Dan Barta barta.kon na seznam.cz
Neděle Srpen 24 18:24:35 CEST 2003

> No já mám odlišný názor (nebo jste se štatně vyjádřil). Zdaleka ne
> každej samozřejmě může administrovat Linux, ale myslím že každej ho
> je schopnej _používat_ (za určitých podmínek, třeba KDE apod.), pokud
>  zvládne nebo by zvládl wokna. Záleží to na schopnosti admina, jak
> uživateli zatopí nebo pomůže. Takže je a bude pro _většinu_, ne?
*** to dava ale predpoklad instituce. nikoliv jednotlivce, rekneme v
domacim uziti.

> Navíc si myslím, že takový úvahy jsou zcestný i proto, že tu není
> jedna tvář Linuxu, ale řada různých distribucí - srovnejte třeba
> Gentoo a SuSE, každá z těchto dister je pro někoho jinýho - jedna pro
>  guru, tu druhou zvládne (s manuály z krabice) i absolutní BFU.
> Všichni můžou být spokojení. I Vy, ne?
*** presto ze jsem zminil distribuci, zda se mi, ze distibuce
jsou si po instalaci podobne, neb cerpaji ze stejneho pole SW.

> ^^^^^^^^
>
> Ten kdo dělá Casio (nebo třeba Sharp Zaurus s Linuxem :-) je Pan
> Odborník, ale ten co to užívá může být klidně trotl (v dobrým
> sl.sm.).
*** jiste, jen jsem pokracoval dale, ze pokud potrebuji kalkulacku
nebudu pozadovat vlastnosti kalkulacky obecne po GNU linuxu.

*** ...ano, pokud prijme zpusob prace v danem programu, protoze ho delal
guru nejlepe. nebude ho delat podle marketingoveho centra, ktere tvrdi,
ze uzivatele by hrozne uvitali ruzovoucky prouzek s pocasim a tim se
zvysi jeho popularita.

> Tady jsem zapomněl napsat to podstatný - Linux je jen nástroj, který
>  lidem k něčemu (to DTP, FEM, anebo třeba jen e-poště...) slouží, ne
>  smysl života...
*** ...to nepochybne, presto pred jeho obrazovkou travime pracovni dobu.
to znamena, ze v urcitem smyslu mohu byt formovan ci deformovan.

S pranim hezkeho dne
d.b.
--
Dan Barta