Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Neděle Srpen 24 01:21:53 CEST 2003

> *** Jestli v neco doufam pak v to, ze se GNU Linux nestane vetsinovy
> systemem. To co pouziva vetsina prumeru je pro mne obvykle nepouzitelne.
> Nechci se dozit, aby se z Nove pritomnosti stal Blesk. Nechci se dozit
> ze vkus (=pristup uzivatele k aplikaci) se bude vytvaret podle
> schopnosti BFU (vetsiny), ja chci kvalitu. Zvykl jsem si uzce vybirat
> knihy, nezapinat TV, nechodit do komercniho kina a nerad bych k tomu
> pridal (jakkoliv to vidim nyni jako nerealne) vyber specialni distribuce
> pro staromilce. Chci aby alespon jednu vec (GNU Linux) delal odbornik a
[...]
Pane, tak to jste tedy exot a jako exotovi vam zrejme v budoucnosti bude
urcena prave vami zminovana distribuce pro staromilce. Mel bych pro ni uz i
nazev "Oldtimer Linux" :-)))
Ja jsem take exot a lecos delam jinak nez BFU, ale nemuzu po vsech
pozadovat, aby se stali stejnymi exoty jako jsem ja.
Take radeji jedu v aute, kde je radici paka, plyn a spojka a ne automat,
ovsem to neznamena, ze ostatni lide musi byt nadseni nutnosti umet radit.
Kdyz ostatni budou mit radeji automaty, budou se pro ne vyrabet a pro nas
exoty se budou vyrabet maloseriove oldtimery ;-)

> *** neni neco spatne, ale neco je jinak. jinakost neni chyba, ale mnohdy
> vyhoda. nicmene i tuto vyhodu lze menit a transformovat s novym pohledem
> na vec. doufam ze dosti abstraktni vety ;-)
S touhle schopnosti abstraktniho vyjadrovani byste mel vstoupit do vysoke
politiky :-)

--
Petr