Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Dan Barta barta.kon na seznam.cz
Neděle Srpen 24 18:42:15 CEST 2003

Petr Vileta wrote:

> [...] Pane, tak to jste tedy exot a jako exotovi vam zrejme v
> budoucnosti bude urcena prave vami zminovana distribuce pro
> staromilce. Mel bych pro ni uz i nazev "Oldtimer Linux" :-))) Ja jsem
> take exot a lecos delam jinak nez BFU, ale nemuzu po vsech pozadovat,
> aby se stali stejnymi exoty jako jsem ja. Take radeji jedu v aute,
> kde je radici paka, plyn a spojka a ne automat, ovsem to neznamena,
> ze ostatni lide musi byt nadseni nutnosti umet radit. Kdyz ostatni
> budou mit radeji automaty, budou se pro ne vyrabet a pro nas exoty se
> budou vyrabet maloseriove oldtimery ;-)
*** To je prave to, ze si dokazu predstavit automatickou prevodovku pro
handicapovane lidi (pokud jim to pomuze). Nevim proc by se vsak pro
vsechny mela montovat automatika jen proto, ze pokryji vetsi cast trhu s
predpokladem: "Ti sikovni se s tim smiri a par novych klientu necht je
aplaudovano."
Kdyz jsem cetl navody ci howto k dobrym programum, obvykle byla v uvodu
pasaz: "Tento program ma zcela jinou filosofii ovladani nez kterykoliv
jiny. Pokud ji ale zvladnete, vezte ze pochopite jak to ten program
vlasne dela a zvysite kvalitu prace."
To cemu se rika "user-friendly" je casto znacka toho, ze program je pro
hlupaka, ktery s myslenim dalkoveho ovladace zrejme zvladne i toto.
nicmene pro profesionali pouziti to neni

*** premyslim o tom... ;-)

--
Dan Barta