eth1: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0040

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Neděle Srpen 24 22:27:31 CEST 2003

Dan Caslavka napsal(a):
> Me tahle zlobi od zacatku - dokonce jsem ji i reklamoval, protoze jsem
> si nejdriv myslel, ze je problem v konkretnim kusu (pred spustenim samba
> serveru se zasekavala po cca 24 hodinach nepretrziteho stahovani souboru
> z netu).
>
> S tim otesankem myslite nejakou konkretni kartu s chipem RTL8139, nebo
> obecne cokoliv s timto chipem?
>
> Ta moje je zn. Micronet

chip RTL 8139 ma ruzne revize - viz pismeno pripojene za cislem
oznaceni. Nevim kde jsem to uz cetl, ale s novejsimi revizemi uz to neni
tak hrozne. Ja jsem uz na nekolika server pouzil RTL 8139E a zatim zadne
problemy. (knock-knock)

Dan