eth1: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0040

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Srpen 24 22:34:59 CEST 2003

Dne ne 24. srpna 2003 21:50 jste napsal(a):
> Me tahle zlobi od zacatku - dokonce jsem ji i reklamoval, protoze jsem
> si nejdriv myslel, ze je problem v konkretnim kusu (pred spustenim samba
> serveru se zasekavala po cca 24 hodinach nepretrziteho stahovani souboru
> z netu).
>
> S tim otesankem myslite nejakou konkretni kartu s chipem RTL8139, nebo
> obecne cokoliv s timto chipem?
>
> Ta moje je zn. Micronet
>
> Dan.

Mě fungovaly OK pouze se taktéž někdy sekaly, na druhé straně 10M sítovka taky
realtek + win pomohlo natvrdo nastavit parametry sítovkám v jejich biosech
těmi jejich programy pro dos.
Skuste třeba to pomůže, prostě žádné auto :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |