PLK Re: Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pondělí Srpen 25 07:28:32 CEST 2003

Zdravim ...

> Spravne, zase jsem se tim neco noveho naucil. Chybami se clovek uci :-)

Ale jen ..... vlastnima :-)

> server
> Ale tohle je spatne, vazne. Server muze byt i pristupny pouze zevnitr.
> Intranetovy webserver, file-server atd.

Zvenku = z jineho pocitace, takze i na intranetu je to server, pokud na
nej pristupuji jine pocitace.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.