SMTP autorizace pro qmail

Peter Hudec hudecof na hudecof.net
Pondělí Srpen 25 10:19:45 CEST 2003

pri kompilacii VPOPMAIL sa da tato ficuria zapnut (roamoing users).
Potom do suboru open-smtp sa budu pri authentifikacii (vchpkp) ukladat
IP adresy. To sa zmiesa so suborom (tcp.smtp) a vysledok sa vypluje do
tcp.smtp.cdb. Ulozenie niektorych suborov sa da nastavit pri kompilacii
VPOPMAIL (def ~vpopmail/etc/).

Potom uz staci iba periodicky spustat clear-open-smtp, aby vyhadzoval
open-relay IP adresy po uplinuti stanoveneho casu.

Ak chces ja IMAPm potom courier-imap sa da skompiloat s podporou pre
vpopmail. Funguje to k mojej spokojnosti.

Nazvy niektorych suborov asi nesedia, ale pisem to po pamati.

	s pozdravom
		hudecof

--
mail: [hudecof na hudecof.net]     www: [http://hudecof.net]
cellular: [+421 905 703541]     icq: [99518783]