SMTP autorizace pro qmail

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Srpen 29 21:31:02 CEST 2003

Petr Horacek wrote/napsal:
: Pekny den vsem
: pouzivate nekdo ke kombinaci postovniho serveru Qmail + vpopmail autorizaci
: SMTP pres POP? Hledal jsem na qmail.org, ale tam me nic primo nebilo do oci,
: nebo to predpoklada existenci samotneho qmailu bez vpopmailu.
: Diky za jakoukoliv pomoc

     Existuje SMTP after POP a ty patche jsou minimálně tři.  Nejvíc se
mi líbí řešení relay-ctrl, který je zabalený defaultně v Debianu (balík
relay-ctrl). Nevyžaduje totiž žádnou kompilaci qmailu.

   S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Ty soubory se měly ochránit proti spuštění. Tak jsem je smazal."