Wolk 4.8s a oops

David Ťok ddt na ddt.cz
Úterý Srpen 26 10:44:29 CEST 2003

Zdravim vespolek,

   jedna masina (P3/650MB, 128MB, chipset 440BX - 82443BX) se mi cas od
casu (tak 1den a 8 - 16h +-) kousne. Zvlastni je, ze jadro
(2.4.20-wolk4.8s) nevypise zadny oops ani pres sit do logovaciho stroje
ani na konzolu, jenom na klavesnici rozsviti diody, jakoze se neco deje
a komplet zamrzne.
   Mam podezreni na elektroinstalaci, ale cely stroj je pripojen na UPS
jeste s 166Mhz/64ram ktery vsak nepada a jede v pohode.
   Pred timto pocitacem byl na tom samem miste instalovany jiny, ktery
mel ale ty same priznaky... myslel jsem ze je to prehrivanim, protoze
stroje jsou pod strechou a posledni dobou sv. Petr trochu moc topi :o),
ale je me podezrele, ze by se 2 pocitace chovali uplne stejne :o(
   To same jadro a system (Trustix 2.0) mam na dalsich asi 6 strojich
(stejny chipset, procesor,...), ktere jsou daleko vic vytizene, jak
tento a tam jede vse v pohode.

Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nema tip, kde by mohl byt problem,
pripadne co je to za oops, ze nevypise registry a krome signalizace na
klavesnici o sobe neda vedet.

diky

--
         david tok, uid: 0, ddt na ddt.cz