Wolk 4.8s a oops

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Srpen 29 00:03:42 CEST 2003

Dobrý den,

>    jedna masina (P3/650MB, 128MB, chipset 440BX - 82443BX) se mi cas od
> casu (tak 1den a 8 - 16h +-) kousne. Zvlastni je, ze jadro
> (2.4.20-wolk4.8s) nevypise zadny oops ani pres sit do logovaciho stroje
> ani na konzolu, jenom na klavesnici rozsviti diody, jakoze se neco deje
> a komplet zamrzne.

neporadím Vám, jen se svěřím, že mám úplně stejný problém, od přechodu na
kernel 2.4.20 (ale jinýho typu - athlonXP kernel). Veškerý testy HW
negativní na poruchy, časem jsem postupně zavrhl i démony či často
používané aplikace jako zdroj kousnutí. Vypadá to, že v mým případě tomu
napomůže masivní zápis na disk (např. updatedb); už tu byla na toto téma
diskuze.
Kousnutí je bleskurychlý, žádné záznamy v logu. Doslova to vypadá jakoby
vysadil clock, všechno je okamžitě mrtvý. Já si začínám čím dál víc myslet,
že to je nějakej bug v kernelu, kterej se u mě bůhvíproč projevuje, třeba
kvůli nějakýmu modulu ovladače...

Zdraví, Oak