RH9 hacked :(

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Srpen 26 11:21:05 CEST 2003

1. Omlouvam se, ze to chodi do konference, debatu jsem s p. Novackem vedl mimo konferenci, bohuzel mail, ktery mi soukromne poslal mel tak "sikovnou" hlavicku (ci zamerne nastaveni), ze moje soukrome reply slo do konference...:-(

2. Oba moc dobre vime, jak dokumentace casto kulha za potrebami a skutecnym stavem...

> je to trochu nepříjemné, ale srovnatelně se situací, kdy si
> do RPM-based
> distribuce nainstalujete Apache ze zdrojáků a pak musíte
> všechno, co má
> z jakýchkoli důvodů na něm závislost

	??? Pokud jiny SW (P) potrebuje Apache jako svou komponentu K, necht je v systemu... - Vy mate problem mit v systemu vice komponent ruznych verzi? Takovy Apache je typicky priklad, kteremu lze vyhovet - v RPM se instaluje do /etc/httpd, /usr/bin apod., kdezdo zdrojakovy do /usr/local/apache (vcetne CNF a LOGu)

> Sám používám někde Slackware a někde SuSE, takže mám poměrně dobrou
> možnost srovnávat. Rozhodně bych si netroufal tvrdit, že
> jeden nebo druhý
> přístup je nějak jednoznačně lepší. Každý má své výhody a nevýhody.

	No jako jednoznacnou nevyhovu rucni prace vidim naprosto zbytecnou ztratu casu, kterou muzete nasobit poctem instalaci, ba co vice - musite si udelat seznam chteneho SW, ted procist seznam komponent, na kterych je to zavisle, pokud jsou navic pozadavky rozporuplne, pak se pokusite nalezt kompromisni reseni - pokud neexistuje, nemuzete dotycne komponenty jednoduse provozovat v jednom systemu - kdybyste pouzil balickovaci system, nic z toho jste v 99% pripadu nemusel delat... To, ze to nepripada jako vyhoda a principielne vyssi uroven Vam neberu, taky mam uctu k programatorum, kteri skoncili u SOJ...(treba ASM).