ANOUNCE: Nebezpeci softwarovych patentu - protestni a informacnikampan

cman fronek na hiero.cz
Úterý Srpen 26 12:07:35 CEST 2003

No, ale to právě nechceme, protože by pak bylo možné to, co s GIFem.

Někdo udělá třeba nový protokol, zdokumentuje, všichni to použijí a pak
bude chtít poplatky. Nebo ještě hůř, SW dinosauři udělají protokol,
všude ve svém SW ho nasadí, a licence budou prodávat. A jak potom chceš
ten protokol použít do Free Software?
To je totiž zákon namířený na ochranu SW dinosaurů, nikoliv na ochranu
SW patentů. Když si necháme kálit na hlavu, tak budeme jen platit M$ a
ostatním za něco, co bychom si jako komunita mohli udělat sami, ale
nesmíme. Co to je? George  Orwell  -   1984? Děkuju, nechci.

Martin Froněk.