CBQ - illegal "match" ?

Ondrej Puzman puzmano na volny.cz
Středa Srpen 27 01:33:11 CEST 2003

> dal jsem tam "match ip src" a je to se stejnym vysledkem :-( Hazi to
> uplne nachlup tu samou hlasku... nejake dalsi napady?

Zvlastni ... leda ze by zalezelo na poradi parametru, ale moc se mi to
nezda ... nicmene nasledujici cast skriptu, ktera obdobne filtry
pouziva, mi urcite funguje:

.
.
.
tc filter add dev $iface protocol ip parent 1:0 prio 1 u32 match ip src 10.0.0.0/8 flowid 1:3

regrate=$(($maxrate/$ipcnt))

c=100;
echo "-- Registered IP addresses --";

for ip in $ips
do
echo $c: $ip

tc class add dev $iface parent 1:2 classid 1:$c htb rate $regrate'kbit' ceil $maxrate'kbit' burst $burst
tc filter add dev $iface protocol ip parent 1:0 prio 2 u32 match ip dst $ip flowid 1:$c
tc qdisc add dev $iface parent 1:$c handle $c: sfq perturb 10
done

Treba vam to nejak pomuze
    Ondrej Puzman