CBQ - illegal "match" ?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Středa Srpen 27 03:36:18 CEST 2003

On Wed, 27 Aug 2003, Ondrej Puzman wrote:

> Zvlastni ... leda ze by zalezelo na poradi parametru, ale moc se mi to
> nezda ... nicmene nasledujici cast skriptu, ktera obdobne filtry
> pouziva, mi urcite funguje:
>
> .
> .
> .
> tc filter add dev $iface protocol ip parent 1:0 prio 1 u32 match ip src 10.0.0.0/8 flowid 1:3
>
> regrate=$(($maxrate/$ipcnt))
>
> c=100;
> echo "-- Registered IP addresses --";
>
> for ip in $ips
> do
> [...]

Dekuji mnohokrat, ale nepomohlo :-( Stale to same:

.
.
.
tc filter add dev $device parent 1:0 protocol ip prio 1 u32 \
    match ip src $ip_eth0/32 flowid 1:3

tc filter add dev $device parent 1:0 protocol ip prio 1 u32 \
    match ip src $ip_eth0/32 flowid 1:4

hazi to:

Illegal "match"
Illegal "match"

Fakt nevim. Vidi tam TED nekdo neco, co neni spravne zapsano?
Ja uz fakticky nevim (anebo jsem z toho uz zblbnul a oslepnul).

Zdravi,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Linux User Number: 308523   * Peace and Linux *