Package management (Re: RH9 hacked)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Srpen 27 09:35:12 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 08:30:20AM +0200, Pavel Janoušek wrote:
> [...]

Tahle část debaty vznikla ale kvůli úplně jiné situaci: z nějakých
důvodů chci (potřebuji) přeložit konkrétní program ze zdrojáků, protože
verze, která je v distribuci mi nevyhovuje. V mém případě se jedná
nejčastěji o Apache. Protože na něm ale závisejí další RPM, musím
buď použít --nodeps (a smířit se, že odteď mi to bude nadávat) nebo
ho nějak přesvědčit, že ten balíček tam je (což je svým způsobem pravda).

                                                         Michal Kubeček