Package management (Re: RH9 hacked)

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 27 08:30:20 CEST 2003

	Ovsem to se nam tristi na 2 nezavisle pripady - ta zavislost je realna a tvurce balicku je zaroven tvurcem software => on vi daleko lepe nez ja, Vy a kdokoli jiny, na cem presne je jeho komponenta zavisla... - to pouze Vam pripada, ze ta druha komponenta je "zbytecna"... a tedy tvrdim, ze je dobre, ze software nelze nainstalovat - je fakt lahudka dostavat bug reporty z podobnych duvodu...
	A druhy pripad je ten, kdy ten, kdo dela balicek, ho neudela korektne (takovych je rovnez hodne a urcite nesmyslne zavislosti lze nalezt i v baliccich od distributoru...) a jsou tam zbytecne zavislosti - na to jde reagovat treba tim --nodeps (lepe poprve bez nej a "prozkoumat chyby"). Prijde mi to jako adekvatni postup...
	Ovsem porad tu zustava, ze skutecne musim presne vedet co delam ja, co dela software a co zamyslel autor - v tom mnozstvi komponent, ktere se bavi s Linuxem to jde u velmi omezene skupiny... (treba jsem tak neschopny....:-])

	Mimochodem - nastoje ze skupiny automake, autoconf a libtool pouziva docela male % software obecne - ostatne, neni to tak davno, co si i Yenya stezoval, ze Jabber - coby opravdu dosti rozsireny software - je velmi neporadny... (ja bych ten seznam dalece rozsiril, ale je to zbytecne)

	A jeste jedna vec - kdyz uz nekdo pise Makefile.am apod., mel by to delat poradne... jinak udela vice skody nez uzitku...