Package management (Re: RH9 hacked)

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 27 09:46:10 CEST 2003

	A kdyz uz to prekladate, co Vam brani to zaroven zabalit a pak nainstalovat? Ono dat rpm --bb <file.spec> neni snad takovy problem, pravda dneska se to dela (muze delat) jinak...

	Co vice - muzete mit vice verzi toho sameho software, dokonce v baliccich. Stale mate prehled, muzete jednoduse upgradovat apod., proste jde to, jen chtit a znat (to "gzip -cd <file.tgz>|tar xf -;configure;make install" jste take neobjevil pohledem na Slunce/Mesic)

> nejčastěji o Apache. Protože na něm ale závisejí další RPM, musím
> buď použít --nodeps (a smířit se, že odteď mi to bude nadávat) nebo
> ho nějak přesvědčit, že ten balíček tam je (což je svým

	No nejlepe to presvedcite tak, ze to proste nainstalujete - trochu zacinam mit pocit, ze hledate cestu, proc ne, misto toho, abyste nasel cestu jak - kdyz ona skutecne existuje a kupodivu Vas balickovaci system nijak neomezi a dokonce Vam to jako bonus nabizi...:-)