FW: clipboard

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Srpen 27 11:33:37 CEST 2003

Antala Mario wrote:

>tak som sa pokusal to nejako riesit. testoval som to s ruoznymi aplikaciami
>a s ruoznymi datami a prisiel som na to, ze prenos dat
>medzi aplikaciami cez clipboard jednoducho NIE JE VYRIESENY.
>nielen ze ruozne aplikacie si nedokazu medzi sebou vymienat data (nie vzdy,
>ale vaecsinou), ale dokonca aj v pripadoch, ked to dokazu maju problemy s
>binarnymi datami.
>co je pre mna dost nemile a prekvapujuce.
>ak niekto nahodou vie o nejakom "rychlom (nie bug report)" rieseni,
>budem happy ak pomuoze ... ;-)
>
> g.

jedine zaludnosti, na ktere jsem narazil, spocivaji v tom, ze se obcas
kombinuje
- styl "oznacit kurzorem, vlozit prostrednim tlacitkem"
- se  stylem "ctrl+c, ctrl+v"
- a v konzoli je treba leckdy pridrzet pri oznacovani shift
- a kopiruje-li se pres prostredni tlacitko, zmizi z klipboardu obsah
pri zavreni zdrojove aplikace nebo pri zruseni vyberu

existuji utility, ktere obsahuji historii clipboardu - to by Vam mohlo
pomoci se zorientovat

clipboard se chova v X sice trochu zvlastne, ale funguje

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477