soft patenty

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 27 12:52:36 CEST 2003

	Prominte, ale pointa vasi vytky mi silne unika? Neni AT&T AMERICKA firma, nema AMERIKA softwarove patenty desetileti ve svem zakonodarstvi? Co jste mi vlastne chtel sdelit?

> nekomu slozeni(jiste
> vite co znamenaji problemy s tim dat lek do obehu). No ale
> kdyz nechci dat k
> dispozici vysledky vyvoje software tak nedam kod. A nikdo

	??? Mozna to tu nezaznelo, ale patenty na leciva EXISTUJI! A skutecne se kazde patentovane lecivo, ci ucinna latka pouziva v lecivech, ktere dostanete v nemocnici? Vite neco o kontraindikacich, vite neco o stazenych lecivech, o systemu sledovani techto jevu apod.?

	Nejak mi unika, co jste chtel rici - jednou rikate ze chcete dat a podruhe, ze nechcete - zachovejte linii a mozna mi to bude srozumnejsi...

> mozne patentovat pouze hotove zarizeni. Tim myslim kuprikladu
> video Tonda
> 023, ale patent by se nevztahoval na video Honza 1, protoze by nebylo

	Ja nerikam, ze by se mi to nelibilo nebo nesouhlasim - ja jen nechapu, proc v SW je v tom takovy odpor, kdo "bezny" odpor neni u jinych veci...