soft patenty

Jiri Petrlik jiripetrlik na seznam.cz
Středa Srpen 27 13:04:38 CEST 2003

Dne st 27. srpen 2003 12:52 jste napsal(a):
> [...]

Chtel jsem tim naznacit, ze kdyz se tato vec veme do dusledku je to komicke.
Nikdo to zatim nepouzil. mmch ten patent jsem si samozrejme vymyslel.

Ad ty leciva v tom se radeji nebudu hadat, ale libi se mi argument co tu jiz
zaznel ze pro tyto vyrobky neexistuje jina ochrana.

>ja jen nechapu, proc v SW je v tom takovy odpor, kdo "bezny" odpor neni u
>jinych veci...

Ja ano, pokud se v komercnim programu objevi neco patentovaneho, proste se
uhradi nejaky peniz. Ale jak to prosim vas chcete zaridit treba u produktu z
GNU. Na tuto otazku mi prosim odpovezte. Ja si totiz myslim, ze by to
znamenalo konec dotycneho programu.

Jiri Petrlik