soft patenty

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Srpen 27 14:40:32 CEST 2003

> Prominte, ale to co pisete je totalni kravina (fakt sorry) - ujasnete si,
co to je patent... - jenom drobna poznamka, na co, co se
>zhusta pouziva nemuze vzniknout patent - leda tak opacne - v souvislosti s
MS produkty mne napada, zda-li se svet nahodou
>do toho podruci a nevolnictvi nehrne sam a dobrovolne,

One Way click ci jak se to jmenuje? Byla podle vas tahle technologie _v dobe
sveho patentovani_ jakkoliv unikatni a jinde nevidena?
Pokud budou na patentovych uradech takovi experti, jaci tam jsou ted, tak
jsou proste podobne ulety nejen mozne, ale i docela casto videne.

>pak exotu s jinymi OS to nevytrhne..:-) Co treba povinne vyrobky zatizene
patenty viditelne oznacovat
>(aspon ubyde mista na ty kydy, ktery jsou casto pomalu lzive)? Treba si
zakaznici vyberou jinak...

No jasne, dalsi nalepka k tem, co uz se lepi ;-) Uz ted me vytaci, ze kazde
hmotne veci je milion nalepek a osvedceni. Nechapu, jak nasi predci mohli
vyrabet parni stroje.
Nechapu, jak je mozne, ze 10 prikazani je tak kratkych (a tak dobre platnych
a pochopitelnych). Kdyby je dotycny psal ted, asi by to bylo na knihu.

> :-) A kde prosim je na Zemi kousek takoveto zeme?

S SW patenty bude zase o kousek mensi ;-P

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz