soft patenty

Středa Srpen 27 14:38:46 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 02:14:30PM +0200, Pavel Janoušek wrote:
> [...]

No neviem, mozno som utopista, ale dufam, ze sa takyto svet podari
vybudovat. Nemusi to byt zajtra, ale co keby sme zacali uz dnes.

Ohladom SW patentov. Co kedy sa patenty vydavali vzhladom na to kolko
prostredkov bolo vynalozenych na VYVOJ tejto myslienky, ktoru si niekto
chce dat patentovat.

Ak niekoho napadne jednoducha vec, co i ako bude genialna. Verim, ze ho
to napadlo prveho, ale predpokladam, ze pravdepodobnost, ze nieco
podobne napadne nikoho dalsieho, celkom nezavisle na tom prvom, je velmi
vysoka. Ma byt, ten co na to prisiel neskor (alebo sa to pripadne len
pokusil neskor dat patentovat) ochudobneny?