soft patenty

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Srpen 27 14:43:07 CEST 2003

> Pokial by sa aj podarilo patenty presadit, potom by podla mna bolo povinne
> zverejnovat zdrojove kody, nie len od linuxu (ktore su zverejnene
> dobrovolne), ale aj od windows, os/2, mac os a pod, aby mohla kazda strana
> kontrolovat kazdu a nie len aby mohol microsoft prehladavat kody
open-source.
> Nemyslite?
Nemyslim. V US uz to mozne je a neni mi znamo, ze by nekde byl zdrojak
windows co jineho placeneho softu ke kontrole ;-)

> A druhy postreh.
> Pokial by aj europsky parlament presadil dany zakon, zakony su na to, aby
sa
> rusili/pozmenovali, nie?
> Myslim ze pod tlakom by ten zakon mal sancu padnut.

Bezne kolaudujete v pondeli dum a v utery ho renovujete/bourate? Jsem
myslel, ze tohle delaji v podstate pouze cesti silnicari ci kdo to soustavne
rozkopava tyden zahrnute diry v silnicich.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz