CBQ - illegal "match" ?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Středa Srpen 27 14:45:47 CEST 2003

On Wed, 27 Aug 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> A co mate v $ip_eth0? (Nepredpokladam, ze by tam bylo to "xx.xx.xx.xx", co
> jste uvadel v puvodnim dotazy.) Celkem neni od veci takovy skript spustit
> pres sh -x, abyste videl, jake prikazy to provadi doopravdy.

Tak jsem to vyresil a docela se pritom zasmal. Samosebou, ze jsem tu radku
mel spravne, jenze!

Prekompiloval jsem jadro i s veskerymi moduly, co byly v sekci
Networing-->QoS, ale

ted prijde ten for! (make menuconfig mne docela vypekl)

Jedna polozka se totiz tvarila jako zaskrtnuta, ale zaskrtnuta nebyla, a tak
jsem marne hledal ty moduly, ktere mi chybely.  Moril jsem se s tim az do 3
do rana. Teprve dneska mne napadlo ty polozky odskrtnou a znova zaskrtnou,
no, a vida! Samosebou, ze ta jedna inkriminovana polozka nebyla zaskrtnuta,
takze se nezobrazily dalsi volby. Proste vypadala jako zakrtnuta, ale
nebyla.

Takze uz mi vse funguje jak ma :-)

Dekuji vsem za radu,

S radosti, ze jsem problem vyresil,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Linux User Number: 308523   * Peace and Linux *