select && /dev/dsp

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Středa Srpen 27 00:44:31 CEST 2003

Zkousim napsat program na prehravani zvuku pres zvukovou kartu.
zarizeni /dev/dsp si otevru v non-block modu a pouzivam select() abych
mohl chytat dalsi udalosti.

Kdyz poslu do select() jako posledni parametr NULL tak to funguje, ale
nadaj se chytat udalosti. Kdyz nastavim strukturu s casem na nuly tak to
prehraje nekolik prvnich  byte (vetsinou kolem 130000) a pak mi select
vraci 0. A zvukovka jako by nebyla pripravena na dalsi zapis. Kdyz do ni
presto zapisu tak mi vraci -1.  Kdyz do time structury nastavim
libovolny cas tak to hraje po ten nastaveny cas a po jeho uplynuti se to
kousne stejne jako na kdyz tam nastavim nulu.

Nenapada nekoho v cem by mohl byt problem

--
  KLoK