Rychly WM s moznosti dockletu ...

Petr Klima qaxi na seznam.cz
Středa Srpen 27 14:59:24 CEST 2003

Jo jo to je skoro ono, jen jsem se asi nevyjadril presne

temi "docklety" jsem myslel takovy ty ikonky co jsou vpravo dole na
liste (win,Gnome,Kde..) a indikuji najaky spusteny program (napr. ICQ ..)

On existovat nejaky standard ktery zarucuje stejne chovani v Gnome i Kde
panelu. (viz. Gaim a jeho plugin docklet funguje v obou desktopech.)