Rychly WM s moznosti dockletu ...

Jirka Dutka dutka na lazne.cz
Středa Srpen 27 19:17:55 CEST 2003

Petr Klima wrote:
> temi "docklety" jsem myslel takovy ty ikonky co jsou vpravo dole na
> liste (win,Gnome,Kde..) a indikuji najaky spusteny program (napr. ICQ ..)
>
> On existovat nejaky standard ktery zarucuje stejne chovani v Gnome i Kde
> panelu. (viz. Gaim a jeho plugin docklet funguje v obou desktopech.)

Pokud si vzpomínám, standardní docklety odchytával "slit" už ve starších
verzích, podporuje docklety WindowMakeru, Gnome i KDE. Jestliže zkusíte
CVS verzi (teď tuším 0.94), dokovací ikona už je pěkně vmáčknutá v liště
vedle hodin... (mám tam SIM-ICQ).
viz také screenshot na
http://fluxbox.sourceforge.net/zoom.php?shots-dev/aleczapka_fluxbox3.jpg

--