your mail

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Srpen 27 15:01:17 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 10:39:13AM +0200, Jan Nováček wrote:

> pane Kubecek zacinam obdivovat vasi vytrvalost
> v oponovani panu Janouskovi :-)
> Hadal jsem se s nim vcera takrka cely den a nemelo to zadny smysl,
> akorat jsem u tech mailu ztracel cas.

Nedělám to kvůli němu, to by opravdu nemělo smysl. Jde mi spíš o to,
že cítím určitou snahu přesvědčit uživatele, že to, aby si kompilovali
sami software (nebo dokonce jádro), je pouze pro velké guru a prostý
smrtelník by si s tím neměl zahrávat. Trochu se bojím, že by to mohlo
vést k tomu, že by nakonec většina uživatelů Linuxu neměla nejmenší
tušení, jak to funguje uvnitř. Proto se snažím, aby ti, kdo by mohli
mít zájem proniknout do hloubky, nebyli zbytečně odrazováni.

                                                      Michal Kubeček