soft patenty

Jiri Petrlik jiripetrlik na seznam.cz
Středa Srpen 27 15:46:18 CEST 2003

>Pokud jste obvinen a nemuzete si dovolit pravnika, bude Vam pridelen, toto z
bedny slysim furt... - v tomto pripade to neplati?
I kdyby platilo tak ja se u soudu nemusim ani ukazat? Nemusim si precist
zalobu? A tim padem uz jsem okraden minimalne o cas. Navic jakeho pravnika mi
asi daj :-). Nebude asi ani pomalu vedet co to je nejaky zdrojovy kod. Ma
vubec sanci uspet? A co vic ta firma muze zalovat uzivatele pro uzivani soft.
patentu a tim klesne drasticky oblibenost meho produktu - protoze se kvuli
nemu soudi!!
Jinak celkove nechapu k cemu ty patenty jsou, proc se mam vystavovat tomuhle
vsemu? Kdyby si v Americe sekali ucho udelate to taky? Taky to preci prezijou
a muze to mit i pozitivni ekonomicky efekt :-)
>To je ale problem soudnictvi, nikoli zakonu...
Ano, ale proc tvorit ZBYTECNY zakon, kdyz to vystavuje cloveka nedokonalosti
soudnictvi?

Jiri Petrlik