soft patenty

Heczko heczko na microsys.cz
Čtvrtek Srpen 28 09:54:09 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Pavel Janoušek" <janousek na fonet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, August 27, 2003 3:04 PM
Subject: RE: soft patenty

patentu soud nekoho upranyruje, muzeme se bavit o dusledku...

Prominte, ale zkusil bych Vas trochu parafrazovat:
Zavedme stanne pravo (nebo jak se tomu spravne rika) a budeme mit poko.
Policie bude mit vetsi pravomoci napr. pri chytani zlodeju,
zastavovani ridicu pod vlivem alkoholu apod. To, ze to nekomu muze
ublizit budeme resit az se to stane.

Podle mne je riziko, ze neco takoveho jako SW patenty budou souzit
hlavne tomu, aby se potirala konkurence (financne slabsi) prilis
velke na to, abychom tuto myslenku podporovali.

Proz delat pravni system jeste slozitejsi nez je, stejne je tak slozity
ze mu _NIKDO_ nerozumi (jako celku, ani ten nejlepsi pravnik).
Nebylo by lepsi se snazit pravni system udelat jednodussi?

Kazimir Heczko
heczko na volny.cz