Fujitsu-Siemens Storagebird 40GB

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Středa Srpen 27 19:28:03 CEST 2003

Jsem si vedom, ze to nebylo korektni (ale jednak jsem musel resit dalsich
10 veci a jednak jsem byl nadseny ze to tak pekne chodi) - ale ted bych to
chtel zopakovat objektivneji.

Muzete mi poradit opravdu objektivni test - resp metodicky postup?
Jak se da vymazat pamet alokovana pro cachovani ? (jinak nez resetem
stroje ?)

> Jednak to neni srovnatelne z toho duvodu, ze tentokrat se nepracovalo
> s lokalnim diskem (zatimco prechozi test z nej musel cist, coz se mohlo
> a nemuselo projevit; "bezdiskova" varianta by byla dd if=/dev/zero...),
> jednak je treba se zeptat, kolik RAM mate a jestli jste ji mezi obema
> testy procistil (i kdyz vzhledem k namerene rychlosti to asi nebylo tak,
> ze by cely soubor zustal nakesovany).

Bylo tam 256 MB , urcite ne 2GB (jen na cache)

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *