Fujitsu-Siemens Storagebird 40GB

Čtvrtek Srpen 28 01:14:07 CEST 2003

On Wed, 27 Aug 2003, Petr Skoda wrote:

> Muzete mi poradit opravdu objektivni test - resp metodicky postup?

1. Je vhodne testy provadet s pokud mozno stejnym pocatecnim stavem
   systemu, specialne stavem diskove kese. Viz tez nize.
2. Je vhodne do testu zapojovat co nejmene ruznych zarizeni (*),
   cili napriklad provadet zminovane dd if=/dev/zero ... misto toho,
   aby byla data ctena z jineho disku.

> Jak se da vymazat pamet alokovana pro cachovani ? (jinak nez resetem
> stroje ?)

hdparm -f

(*) V ramci objektivity je treba rict, ze sve misto pod sluncem maji i
komplexni testy, kdy se testuje vykonnost systemu jako celku.