odpalena ext3

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:55:12 CEST 2003

nic sa absolutne nechyta, nenasiel som ziadny funkcny superblok ani s
superblock locator. jednu partitionu (/boot) som obnovil s debugfs a
nasledne fsck. no, budem skusat dalej.

len by ma zaujimalo, co to sposobilo. je mozne, ze ked je dosahana FAT
partitiona, tak sa nejak da dosahat ext2? napada ma len to, ze nejaky
fajl vo fat v directory tabulke mal odkaz na nejaky nezmyselny sektor
(minusovy) a tak sa dostal mimo svoju partitionu a dosahal to co bolo
predtym? neviem, neprogramoval som fat subsystem.